Als een gamemania winkel gaat verhuizen, wat gebeurt er met mijn pre-order die ik geplaatst heb?

Een gamemania store in mijn buurt gaat verhuizen.
Gaat mijn preorder mee naar de nieuwe locatie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je gepre-orderde game blijft gewoon gepre-orderd! Laat me raden: call of duty, Black ops II?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je pre-order blijft gewoon staan. Waarschijnlijk word de game gewoon naar je toe gestuurd. Als je hebt aangegeven om de game op te halen, is het misschien handig om even langs een andere vesting te gaan of te bellen, en even aan de medewerkers te vragen of je hem in die vesting op kunt halen.